اسپندارگان مبارک
امروز در آخرین روز بهمن ماه به اینجا اومدم تا بعد از یه کناره گیری 1 ماهه از وبلاگ نویسی خیلی کوتاه بگم که این روز باستانی به همگان مبارک باشه.
+ نوشته شده در شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت 7:58 PM توسط حمیدرضا آتشی
|