این پست فقط تجدید یه خاطره ست
این پست فقط تجدید خاطره ست
دلم میخواد بدونم یعنی واقعا هنوز کسی به این وبلاگ سر میزنه یا شده مث رفاقتامون
تابودیم تند بود و داغ
سر دوستیامون قسم میخوردیم
امااین روزا روز به روز سرد تر و سردتر میشه
یاداون روز بخیر
روز انتخاب اسم نیمث
چیدن قطعات پازل دوران دانشجویی مون کنار هم برای من شخصا یه خاطره یه لبخند به ارمغان میاره با یه دنیا دلتنگی
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت 11:20 AM توسط الهه رجب پور
|