سوال؟
mdm !
بهتر نیست به جای گذاشتن 7 تا پست بدون محتوا اونم پشت سرهم! یه پست بذارین با یه آدرس درست و حسابی-نه به داخل کامپیوتر شما-آخه فایلو دانلود کردین بعد لینک داخل سیستمتون رو گذاشتین!!!-1 دونه مطلب مثل پست بعدی من قرار می دادین؟
درضمن جهت احترام 7 تا پست آخریتون پاک نشد.
لطفا خودتون پاکشون کنید.
با تشکر.
mratashi
+ نوشته شده در پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت 3:45 PM توسط حمیدرضا آتشی
|