بازم زلزله
زلزله {زمین لرزه}برای بار دوم1390/10/26 سه شنبه بیست وششم در دی ماه نیشابور را لرزاند
با سلام طی گزارش های رسیده از خبرگزاران زلزله ای
امروز سه شنبه 1390/10/26 نیشابور و مشهد را برای بار
دوم لرزاند این خبرحاکی بر این است سه شنبه مطابق با بیست
و ششم دی ماه نود ساعت 1:26دقیقه بامداد نیشابور و
مشهد را برای بار دوم با قدرت 5.2 ریشتر به لرزه در آورد به
نقشه های زیر در این مورد توجه کنید
زلزه برای بار دوم در یک ماه:

به گزارش های رسیده به دست ما هیچ خسارت مالی و جانی وارد نشده وزمان زلزه نیز3.5 ثانیه بوده است
امروز سه شنبه بست وشش دی ماه نود 90/10/26 وزلزه در نیشابور

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت 12:12 PM توسط حمیدرضا آتشی
|