سلام دوستان

همین دو دقیقه قبل یه زلزله اومد جاتون خالی

پشت سیستم بودم که یهو دیدم صدای آژیر ماشینا بلند شدو یه موج منو تکون داد.

به همه گفتم برین بیرون زلزله اومد.

خداروشکر اتفاق خاصی نیفتاد.