سلام دوستان عزیز

من الان تو مدینه النبی هستم  و جای تک تک شماها اینجا خالی هست

واسه  همه شماها دعا می کنم.

اومدم بنویسم تا بدونین به یاد همه هستم.

التماس دعا.