مدینه تنها
سلام دوستان عزیز
من الان تو مدینه النبی هستم و جای تک تک شماها اینجا خالی هست
واسه همه شماها دعا می کنم.
اومدم بنویسم تا بدونین به یاد همه هستم.
التماس دعا.
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 11:12 AM توسط حمیدرضا آتشی
|